Záruka, vrácení, reklamace

Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád.

Jakou mám záruku na zboží?

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není záruka prodloužena.

 

Jak a kdy mohu vyměnit zakoupené zboží?

Pokud nejste 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží můžete vrátit až 100 dní od data zakoupení zboží a my vám ho zaměníme za jiný. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá Všeobecným obchodním podmínkám a Reklamačnímu řádu. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, jestliže byl k němu dodán. Pošlete nám ho s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud nakupujete jako spotřebitel a nejste na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, můžete do 14 dnů v souladu s platnou legislativou bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Zodpovídáte přitom za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s zbožím nad rámec potřebný ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. V případě, že je zboží kompletní včetně příslušenství (pokud bylo k němu dodané), nepoužité, v původním stavu a v původním obalu, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží na 100 dnů ode dne převzetí zboží. V případě, že je zboží kompletní včetně původního obalu, nepoškozené a nenese známky používání, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu čtrnácti dnů na vrácení zboží na 100 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.  Pošlete nám ho s Formulářem na odstoupení od smlouvy nebo kopií faktury a v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolován a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu nebo na PayPal.

Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám sdělte co nejdříve po doručení.

Každou reklamaci prosím oznamte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese ahoj@drprotect.cz nebo zavolejte na naše telefonní číslo +421 948 660 160.

Při reklamace zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na ahoj@drprotect.cz. Aby se předešlo poškození při doručení, zboží dostatečně zabalte. Pošlete nám ho s Reklamačním formulářem spolu se záručním listem, nebo s kopií faktury, která zároveň slouží jako záruční list na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží. Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstoupení od smlouvy

Přesný postup a podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v sekci Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.

Poskytujete i pozáruční opravu a výměnu zboží?

Ano, informujte se e-mailem na ahoj@drprotect.cz nebo na telefonním čísle +421 948 660 160.