Záruka, vrácení, reklamace

Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád.

Jakou mám záruku na zboží?

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není záruka prodloužena.

 

Jak a kdy mohu vyměnit zakoupené zboží?

Pokud nejste 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží můžete vrátit až 100 dní od data zakoupení zboží a my vám ho zaměníme za jiný. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá Všeobecným obchodním podmínkám a Reklamačnímu řádu. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, jestliže byl k němu dodán. Pošlete nám ho s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Južná Trieda 66
040 16 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud nakupujete jako spotřebitel a nejste na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, můžete do 14 dnů v souladu s platnou legislativou bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Zodpovídáte přitom za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s zbožím nad rámec potřebný ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. V případě, že je zboží kompletní včetně příslušenství (pokud bylo k němu dodané), nepoužité, v původním stavu a v původním obalu, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží na 100 dnů ode dne převzetí zboží. V případě, že je zboží kompletní včetně původního obalu, nepoškozené a nenese známky používání, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu čtrnácti dnů na vrácení zboží na 100 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.  Pošlete nám ho s Formulářem na odstoupení od smlouvy nebo kopií faktury a v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Južná Trieda 66
040 16 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolován a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu.

Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám sdělte co nejdříve po doručení.

Každou reklamaci prosím oznamte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese ahoj@drprotect.cz nebo zavolejte na naše telefonní číslo +420 277 278 677.

Při reklamace zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na ahoj@drprotect.cz. Aby se předešlo poškození při doručení, zboží dostatečně zabalte. Pošlete nám ho s Reklamačním formulářem spolu se záručním listem, nebo s kopií faktury, která zároveň slouží jako záruční list na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Južná Trieda 66
040 16 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží. Zboží bude po přijetí zkontrolován a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stráncehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstoupení od smlouvy

Přesný postup a podmínky odstoupení od smlouvy naleznete v sekci Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.

Poskytujete i pozáruční opravu a výměnu zboží?

Ano, informujte se e-mailem na ahoj@drprotect.cz nebo na telefonním čísle +420 277 278 677.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení