Dr.Protect Serapeptáza tobolky 60 kps

Novinka Tip
Značka: Dr.Protect
Skladom (> 5 ks)

• proteolytický enzym izolovaný kontrolovanou fermentací z přátelské enterobakterie Serracia E15, nacházející se v organismu Bource morušového
  • rozpouští krevní sraženiny a zároveň snižuje riziko tvorby nových sraženin (má schopnost rozkládat odumřelé tkáně, krevní sraženiny, cysty, atd.)
  • má výborné protizánětlivé účinky a pozitivně působí na zkrácení doby hojení poraněných či zanícených tkání (má schopnost podpořit odstraňování toxických látek vznikajících v zanícené tkáni)
  • zabraňuje hromadění tekutiny v poškozených tkáních a tvorbě otoků (má schopnost ředit nahromaděnou tekutinu a usnadnit tak její vyloučení z tkáně)
  • zmírňuje bolest při hojení (má schopnost tlumit účinek látek, které jsou uvolňovány při zanícených či poraněných tkáních, a které vyvolávají bolest)

Využívá se při:

• vysoký krevní tlak
  • cukrovka typu II a diabetická polyneuropatie
  • osteoporóza
  • roztroušená skleróza
  • migréna a bolesti hlavy
  • cystická fibróza prsů
  • zánět kloubů, artritida, revmatoidní artritida
  • záněty horních a dolních cest dýchacích
  • záněty různého druhu
  • onemocnění střev
  • astma
  • úrazy a sportovní úrazy
  • čištění organismu od toxinů

obsah:
Serapeptáza - 120mg
Inulin - 800mg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Produkty Dr.Protect vám přinášejí nejoptimálnější složení a množství vitamínů, minerálů, stopových prvků a rostlinných látek, které aktivním lidem, vášnivým, ale i rekreačním sportovcům pokryjí jejich vyšší spotřebu.

Všechny produkty mají certifikáty kvality PREMIUM QUALITY, GMP, HACCP a splňují přísné legislativní podmínky EU a SR.