Astragalus - nejlepší zbraň proti podzimním virózám

Určitě to znáte. Plný nos, bolesti hlavy, bolesti v krku, horečky, únava. S příchodem sychravých dní organismus dostává zabrat. Pokud nemáme dobrou obranyschopnost, snadno podlehneme nepříjemným virózám a nachlazení.

Obzvlášť v době pandemie koronaviru jsme přehnaně senzitivní a při každém zakašlání zneklidníme. V tomto období je důležité posílit imunitu, aby byl organismus připravený zvládnout nástrahy chřipkového období. Jak na to?

V první řadě je třeba na imunitu myslet ještě před podzimem. Vyhněte se nezdravým jídlům, otužujte se, hýbejte se a jezte hodně vitamínů. Pokud jste na imunitu nemysleli během léta, máme pro Vás skvělé řešení. Některé rostliny jsou obzvláště vhodné na podzim. Například Astragalus.

ASTRAGALUS, nebo “Kozinec blanitý”  Astragalány se v tradiční čínské medicíně používá po tisíce let. Má největší účinek především v posílení imunitního systému. Čínský název kozince - huang qi- znamená v překladu posilovač qi (chi), “chi” je výraz pro životní sílu, vitalitu a schopnost odolávat fyzickému a psychickému stresu. Astragalany stimulují buňky imunitního systému k produkci tzv. interferonů.

Tyto vysoce aktivní proteiny jsou nezbytné pro likvidaci virových infekcí. Pravidelné užívání kozince zvyšuje počet kmenových buněk v kostní dřeni, a tím podporuje vznik bílých krvinek, obranných T–lymfocytů.

Ty se pak mohou efektivně a v požadovaném množství přesouvat do oblastí postižených infekcí. Kozinec je proto velmi efektivní nejen při nachlazení, chřipce a infekcích horních cest dýchacích. Lékařské studie jasně prokazují i ​​jeho výraznou pomoc u pacientů, jejichž imunitní systém byl potlačen chemoterapií nebo ozařováním při onkologických onemocněních. Napomáhá zejména:

• přirozené obranyschopnosti organismu - podporuje imunitní systém
  • zvyšuje fyziologickou odolnost organismu v náročných podmínkách
  • přispívá k udržení normální hladiny cukru v krvi a normálního krevního tlaku
  • podporuje pohyblivost kloubů
  • pomáhá udržovat normální činnost cévní soustavy a kardiovaskulárního systému
  • podporuje vylučovací funkci ledvin a močového měchýře
  • stimuluje pohyblivost spermií
  • přispívá k odolnosti během premenstruačního cyklu
  • přispívá k úlevě od příznaků menopauzy
  • Adaptogen podporuje duševní a fyzickou odolnost
  • Antioxidant - pomáhá chránit buňky a tkáně před oxidačním poškozením

A právě během sychravých dní a zimy doporučujeme užívat Astralagus na posílení imunity. Zakoupit ho můžete i v tabletkách, které se rychle rozpustí a pomáhají okamžitě.