Astragalus - nejlepší zbraň proti podzimním virózám

Určitě to znáte. Plný nos, bolesti hlavy, bolesti v krku, horečky, únava. S příchodem sychravých dní organismus dostává zabrat. Pokud nemáme dobrou obranyschopnost, snadno podlehneme nepříjemným virózám a nachlazení.

Obzvlášť v době pandemie koronaviru jsme přehnaně senzitivní a při každém zakašlání zneklidníme. V tomto období je důležité posílit imunitu, aby byl organismus připravený zvládnout nástrahy chřipkového období. Jak na to?

V první řadě je třeba na imunitu myslet ještě před podzimem. Vyhněte se nezdravým jídlům, otužujte se, hýbejte se a jezte hodně vitamínů. Pokud jste na imunitu nemysleli během léta, máme pro Vás skvělé řešení. Některé rostliny jsou obzvláště vhodné na podzim. Například Astragalus.

ASTRAGALUS, nebo “Kozinec blanitý”  Astragalány se v tradiční čínské medicíně používá po tisíce let. Má největší účinek především v posílení imunitního systému. Čínský název kozince - huang qi- znamená v překladu posilovač qi (chi), “chi” je výraz pro životní sílu, vitalitu a schopnost odolávat fyzickému a psychickému stresu. Astragalany stimulují buňky imunitního systému k produkci tzv. interferonů.

Tyto vysoce aktivní proteiny jsou nezbytné pro likvidaci virových infekcí. Pravidelné užívání kozince zvyšuje počet kmenových buněk v kostní dřeni, a tím podporuje vznik bílých krvinek, obranných T–lymfocytů.

Ty se pak mohou efektivně a v požadovaném množství přesouvat do oblastí postižených infekcí. Kozinec je proto velmi efektivní nejen při nachlazení, chřipce a infekcích horních cest dýchacích. Lékařské studie jasně prokazují i ​​jeho výraznou pomoc u pacientů, jejichž imunitní systém byl potlačen chemoterapií nebo ozařováním při onkologických onemocněních. Napomáhá zejména:

• přirozené obranyschopnosti organismu - podporuje imunitní systém
  • zvyšuje fyziologickou odolnost organismu v náročných podmínkách
  • přispívá k udržení normální hladiny cukru v krvi a normálního krevního tlaku
  • podporuje pohyblivost kloubů
  • pomáhá udržovat normální činnost cévní soustavy a kardiovaskulárního systému
  • podporuje vylučovací funkci ledvin a močového měchýře
  • stimuluje pohyblivost spermií
  • přispívá k odolnosti během premenstruačního cyklu
  • přispívá k úlevě od příznaků menopauzy
  • Adaptogen podporuje duševní a fyzickou odolnost
  • Antioxidant - pomáhá chránit buňky a tkáně před oxidačním poškozením

A právě během sychravých dní a zimy doporučujeme užívat Astralagus na posílení imunity. Zakoupit ho můžete i v tabletkách, které se rychle rozpustí a pomáhají okamžitě.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.